Časté otázky investorov

Než nás budete kontaktovat ohledně investování, přečtěte si prosím odpovědi na nejčastější dotazy, které naše klienty zajímají nejvíce

Otázky týkající se investování

KDO SE MŮŽE STÁT INVESTOREM V PORT INVEST?

Investor musí být fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a starší 18 let (včetně).

JAKÉ PODMÍNKY MUSÍM SPLNIT, ABYCH SE STAL INVESTOREM?

Je třeba vyplnit registrační formulář na naší stránce a následně ve svém uživatelském profilu investora po odsouhlasení podepsat smluvní dokumentaci ke spolupráci.

KDY MI ZPŘÍSTUPNÍTE MOJE INVETIČNÍ AUKCE?

Aukce Vám budou zpřístupněny ihned po zaregistrování na naší stránce, podepsání smluvních dokumentů a vložení minimálního vkladu ve výši 500, - Eur na Váš účet investora.

JAKOU MINIMÁLNÍ A MAXIMÁNÍ ČÁTKU MOHU INVESTOVAT?

Minimální možná částka, kterou můžete investovat v jedné aukci o půjčku je 12,50 EUR a maximální možná částka, kterou můžete investovat je 1 125,00 EUR. Počet aukcí do kterých investujete není omezen.

JAK ZJISTÍM, ŽE SE MI MOJE INVESTICE VRÁTILA?

Ve Vašem uživatelském profilu klienta najdete vždy aktualizovaný, kompletní a detailní přehled všech Vašich investic a transakcí.

JAKÝ JE POSTUP V PŘÍPADĚ, ŽE PŮJČKA NEBUDE DLUŽNÍKEM SPLACENA?

V případě, že nebude půjčka splacena v dohodnutém termínu, společnost PORT System spustí intenzivní proces vymáhání pohledávky a vynaloží maximální možné úsilí za účelem korektního a efektivního vymožení pohledávky ve prospěch investora.

Otázky týkající se uživatelského profilu

JAK ZÍSKÁM PŘÍSTUP DO UŽIVATELSKÉHO PROFILU INVESTORA?

Pro přístup do uživatelského profilu investora je třeba zaregistrovat se na stránce www.portinvest.sk, následně bude na Vaše telefonní číslo odeslaná sms zpráva s přihlašovacími údaji do uživatelského profilu investora, jejichž prostřednictvím se jednoduše přihlásíte.

CO JE AUTOMATICKÉ INVESTOVÁNÍ?

Ve Vašem uživatelském profilu investora si můžete vybrat možnost automatického investování (tzv. AutoBiding), které bude v systému na základě Vašeho nastavení investovat zcela bez Vaší přítomnosti.

JAK SI VYPLATÍM FINANČNÍ PROSTŘEDKY Z VIRTUÁLNÍHO ÚČTU NA BĚŽNÝ ÚČET?

O vyplacení prostředků z Vašeho virtuálního účtu na Váš běžný účet stačí kdykoli požádat ve Vašem uživatelském profilu investora a Vámi požadovaná částka Vám bude po zpracování odeslána.

KDY MI VYPLATÍTE FINANČNÍ PROSTŘEDKY Z VIRTUÁLNÉHO ÚČTU NA BĚŽNÝ ÚČET?

Vaše finanční prostředky Vám budou ihned po zpracování žádosti vyplaceny na Váš běžný účet. Prostředky obdržíte nejpozději následující pracovní den na základě toho v jaké bance máte veden Váš běžný účet.

CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ ZAPOMENUTÍ PŘIHLAŠOVACÍCH ÚDAJŮ?

V případě zapomenutí Vašich přihlašovacích údajů do uživatelského profilu investora, kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle: 02/800 60 400 nebo si přístup víte sami obnovit v části zapomenuté heslo.

CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ ZNEUŽITÍ PŘIHLAŠOVACÍCH ÚDAJŮ?

V případě zjištění, že Vaše přihlašovací údaje do Vašeho uživatelského profilu investora byly zneužity, bezprostředně kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle 02 / 800 60 400.

Zákazníci jsou nejlepší reference